Teleporada

150.00 

Teleporada jest usługą świadczoną przez telefon i wymaga dokonania przedpłaty przed terminem spotkania telefonicznego.

Przedpłaty można dokonać na konto bankowe:

  • Numer konta do wpłaty: 66 1020 5170 0000 1202 0103 8637
  • Odbiorca: Izabela Pietrus
  • Tytuł płatności: Teleporada
  • Prześlij zwrotnie potwierdzenie przelewu

DANE KONTAKTOWE

Wizyty odbywają się gabinecie:

  • ul. Władysława Reymonta 39
    98-200 Sieradz

Rejestracja do gabinetu

*Rejestracja on-line, wybierz datę i godzinę

REGULAMIN Świadczenia usług w Centrum Psychologii i Edukacji „JUNIOR”

  1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady udzielania pomocy psychologicznej i diagnozy psychologiczno-pedagogicznej w Centrum Psychologii i Edukacji „JUNIOR”.
  2. Usługodawcą jest Izabela Pietrus, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Centrum Psychologii i Edukacji „JUNIOR” Izabela Pietrus, NIP: 8272328517 z siedzibą ul. Władysława Reymonta 39, 98-200 Sieradz.
  3. Z usług świadczonych przez Centrum Psychologii i Edukacji „JUNIOR” korzystać mogą osoby pełnoletnie oraz niepełnoletnie za zgodą swoich opiekunów prawnych.
  4. Usługi polegają na poradnictwie psychologicznym i diagnozie psychologiczno-pedagogicznej.
  5. Zapisu na usługę dokonać można: osobiście, telefonicznie, poprzez stronę internetową centrum-junior.pl.
  6. W Centrum Psychologii i Edukacji „JUNIOR” przestrzegana jest tajemnica zawodowa psychologów. Psycholog zachowuje poufność co do wszelkich informacji, o jakich dowiedział się podczas świadczenia usług. Z tajemnicy zawodowej zwolnić psychologa może jedynie Sąd na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  7. Psycholog może odmówić świadczenia usług jeśli: problem Klienta wykracza poza zakres świadczonych usług, Klient nie chce współpracować bądź współpraca z psychologiem jest pozorna, Klient nie ma możliwości pokrycia kosztów usługi lub w przypadku, gdy psycholog nie jest w stanie zapewnić prawidłowej i profesjonalnej relacji między sobą, a klientem.
  8. Klient ma prawo zrezygnować z pomocy psychologicznej świadczonej przez Centrum przed rozpoczęciem spotkania. Za spotkanie przerwane z winy/na życzenie klienta pobierana jest opłata, jakby całe spotkanie się odbyło.
  9. Psycholog ma obowiązek na bieżąco informować Klienta lub opiekuna dziecka o wynikach badań diagnostycznych oraz o przebiegu i postępach terapii. O szczegółach rozmowy z osobą niepełnoletnią psycholog informuje opiekuna po konsultacji z dzieckiem i po uzyskaniu jego zgody.
  10. Wnioski, opinie i zaświadczenia sporządzane i wydawane będą na prośbę Klienta z zastrzeżeniem 7-dniowego terminu odbioru. Odbiór dokumentacji odbywa się tylko i wyłącznie osobiście w siedzibie Centrum określonej w pkt 2. Usługa sporządzenia wniosku, opinii i zaświadczenia jest odpłatna zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie internetowej centrum-junior.pl.
  11. W przypadku świadczenia usług psychologicznych dla dzieci i młodzieży: Zajęcia przeprowadzane są na zlecenie opiekuna. Zakres oraz dobór zajęć terapeutycznych dla dziecka opiekun ustala z osobą prowadzącą. Opiekun zobowiązany jest do przekazania osobie prowadzącej wszelkich informacji o stanie zdrowia dziecka. Psycholog ma obowiązek na bieżąco informować opiekuna o przebiegu i postępach terapii, a opiekun przekazuje informację zwrotną dotyczącą efektywności zajęć, zachodzących zmian w funkcjonowaniu dziecka itp. Opiekun ma prawo być obecny na sali podczas zajęć, jednak psycholog może zasugerować konieczność opuszczenia sali lub pozostania na zajęciach, jeśli miało by to mieć wpływ na przebieg zajęć. Psycholog przekazuje opiekunowi zalecenia do pracy z dzieckiem w domu. Opiekun zobowiązuje się do przestrzegania zaleceń terapeuty dotyczących pracy i postępowania z dzieckiem. Psycholog może zlecić dodatkowe konsultacje u specjalisty lub badania lekarskie w celu dogłębnej diagnozy i jak najlepszych efektów zajęć terapeutycznych. Opiekun jest odpowiedzialny za dziecko przebywające w siedzibie Centrum. W przypadku pozostawienia dziecka na zajęcia, obowiązany jest do odebrania go o godzinie wskazanej przez osobę prowadzącą zajęcia.
    Wynagrodzenie i sposób jego uiszczenia:
  12. Usługi świadczone w ramach Centrum mają charakter odpłatny, za wyjątkiem wsparcia psychologicznego udzielanego kobietom ciężarnym. Płatności należy dokonać gotówką po spotkaniu lub przelewem w przypadku teleporady. Osoba zapisana na teleporadę zobowiązana jest dzień wcześniej o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres e-mail Centrum, podany na stronie internetowej. W przypadku diagnozy psychologicznej i pedagogicznej opłata za całą diagnozę pobierana jest na pierwszym spotkaniu konsultacyjnym. Jeżeli Klient nie pojawi się na kolejnych spotkaniach diagnostycznych psycholog nie zwraca pobranej opłaty, nawet jeżeli diagnoza się nie odbędzie. Spóźnienie na zajęcia nie powoduje przesunięcia ich w czasie ani nie powoduje zmian w ich odpłatności. Brak uiszczenia wynagrodzenia w odpowiedniej wysokości lub terminie powoduje, że Usługodawca nie ma obowiązku świadczenia usługi psychologicznej na rzecz Klienta w ramach zawartej umowy.
  13. W sytuacji, gdy Klient dokona przedpłaty za określoną usługę i nie pojawi się w wyznaczonym terminie w siedzibie Centrum, przedpłata przepada na rzecz Usługodawcy i nie podlega zwrotowi.
    Rejestracja on-line:
  14. Rejestracji on-line można dokonać poprzez stronę internetową www.centrum-junior.pl. Po wybraniu odpowiedniej usługi i terminu Klient otrzymuje mail z informacją o konieczności akceptacji terminu przez Usługodawcę. Po akceptacji terminu przez Usługodawcę, Klient otrzymuje mail z powiadomieniem o rezerwacji terminu i kolejny mail z przypomnieniem o spotkaniu jeden dzień przed umówionym terminem.
  15. Klient, który zapisze się na wizytę i się na niej nie pojawi, bez wcześniejszego zawiadomienia o tym Usługodawcy nie będzie miał możliwości ponownej rejestracji na Usługę. W takim przypadku Klient będzie mógł umówić się na usługę wyłącznie po uiszczeniu 100% przedpłaty na konto.
  16. Gabinet zastrzega sobie prawo do zamiany regulaminu, jak również wprowadzenia modyfikacji cen za prowadzone zajęcia. Klient umówiony wcześniej na wizytę zostanie poinformowany o zmianie cennika z miesięcznym wyprzedzeniem.
  17. Podpisanie przez Klienta regulaminu jest jednoznaczne ze zobowiązaniem się do jego przestrzegania.
  18. Dokumentację Klientów przechowujemy 2 lata.

RELATED PRODUCTS